Zeist

Groei&Bloei Zeist, Utrecht en De Bilt samen naar Gardenista of Floriade

Groei & Bloei Zeist, De Bilt en Utrecht samen naar de Floriade of Gardenista

De drie secretarissen van de Groei en Bloei afdelingen Utrecht, Zeist en De Bilt hebben de koppen bij elkaar gestoken om samen een busreis te organiseren naar Gardenista en later in het jaar naar de Floriade. We zijn benieuwd of daar onder onze leden belangstelling voor is en vooral waar de meest interesse naar uit gaat: naar Gardenista of naar de Floriade?

Gardenista (bij Zwolle):

Woensdag 25 mei, kosten busreis  en toegang samen rond 25 euro bij 43 deelnemers. Het exacte bedrag wordt berekend al naar gelang het aantal deelnemers..

Floriade (in Almere):

Woensdag 14 september.  Busreis en toegang rond 42,50 euro bij 42 deelnemers, voor dit bedrag geldt hetzelfde: hoe meer deelnemers hoe goedkoper de reis wordt.

Zin om met andere groenliefhebbers uit de regio een gezellige dag te beleven?  Laat weten waar je voorkeur naar uitgaat. Het is inmiddels bekend dat de Gardenista (en de Floriade, maar die is pas op 14 september) op deze manier doorgaat. Er is nog mogelijkheid tot inschrijven via secretariaatgroeizeist22@gmail.com. ,Doe dat zo snel mogelijk, want het maximale aantal is 50 en daar lopen we momenteel (eind april 2022) behoorlijk tegen aan. Leden mogen ook huisgenoten/vrienden meenemen.

.