Lezing "Ontmoetingen in de Natuur" door Jos Ketelaar.

Op deze eerste lezingavond na lange tijd is Jos Ketelaar onze gastspreker.

"Op de vele tochten die ik heb gemaakt in de directe omgeving van het Naardermeer maar ook in diverse andere  natuurgebieden in ons land heb ik bijzondere ontmoetingen gehad. Soms loop je langs een orchidee of een vlinder die zich in de eerste zonnestralen van de dag aan het opwarmen is.
Op een ander moment zie je net geboren meerkoeten rond hun nest of je hoort de rietzanger zingen.
Zo komt er in deze serie een grote verscheidenheid aan natuur aan bod: vogels, vlinders, libellen maar bloemen en landschappen.
De lezing is afwisselen opgebouwd met mooie beelden, ondersteund door muziek of zelf opgenomen natuurgeluiden".

U bent van harte welkom!!

Zoals u in TUINZIN hebt kunnen lezen, zijn de lezingen nu op woensdagavond!!

Datum: woensdag 20 oktober 2021
Locatie: Bijgebouw NoorderLIchtkerk
Adres: Bergweg 92b, 3707 AE Zeist
Aanvang: 20.00 uur
Toegang: Leden en 1 introducee gratis op vertoon van de ledenpas. Niet leden € 4,00 p.p.

Oproep

Een oproep van Carolien Satink van Meanderomnium.

Gezocht: groene vingers.
Welke vrijwilliger vindt het fijn om een alleenstaande oudere dame in Zeist te helpen met het onderhoud van haar tuin.
Door omstandigheden heeft mevrouw geen mogelijkheid om haar tuin zelf te onderhouden.
Er zal wat snoeiwerk moeten gebeuren.

Voor meer informatie en/of opgave graag contact opnemen met Carolien Satink van Meanderomnium.
tel. 06-28247453 of via e-mail: c.satink@meanderomnium.nl

Met vriendelijke groet,
Bestuur Groei & Bloei afd. Zeist e.o.